من اومدم <body>

دخملی یا پسری؟؟؟؟؟

من اومدم

 

به نام او به یاد او برای او

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به همگی

حال شما؟؟؟؟؟؟؟؟من فاطیما هستم یه نویسنده خوب باحال خوشگل با معرفت با وفا و...

خیلی از خودم تعریف کردم نه؟؟؟؟؟؟؟

البته از خود متشکر

میخوام از امروز این وبو بترکونم

امید وارم از مطالب من خوشتون بیاد نیومدم اشکالی نداره ما آماده هر گونه شورش

هستیم

(زنان عجیب ترین موجودات روی کره زمین)

.

.

.

اگر او را ببوسید ، شما یك آقا نیستید.


 اگر او را نبوسید ، اصلاً مرد نیستید !

 اگر از او تعریف كنید ، او فكر می كند دروغ می گوئید و قصد فریب دادن او را دارید . 
 اگر او را ستایش نكنید ، شما پس برای چه خوبید ؟!

  اگر همیشه با او موافق باشید ، یك زن ذلیل هستید .

 اگر موافق نباشید ، شما او را درك نمی كنید .

 اگر زیاد او را ملاقات كنید ، خیلی عجول هستید .

 اگر او را زیاد ملاقات نكنید ، او شما را متهم به خیانت می كند .

 اگر خوب لباس بپوشید ، بچه سوسول هستید .

 اگر نپوشید ، یك پسر كودن هستید .

 اگر كوشش كنید تا رابطه ای دراماتیك بسازید ، او می گوید قدر او را نمی دانید .

 اگر كوشش نكنید ، او فكر می كند دوستش ندارید .

 اگر یك دقیقه تأخیر كنید ، او غر خواهد زد كه منتظر بودن سخت است .

 اگر او تأخیر كند ، خواهد گفت كه این یك روش زنانه است !

 اگر مرد دیگری را ملاقات كنید ، شما از وقتتان خوب استفاده نكرده اید !

 اگر او را با خانوم دیگری ملاقات كنید ، خوب این كاملاً طبیعی است آنها زن هستند !

 اگر فقط گاهی او را ببوسید ، او ادعا خواهد كرد كه شما كاملاً سرد هستید .

 اگر زیاد او را ببوسید ، او فریاد خواهد زد كه دارید از او سوء استفاده می كنید !

 اگر به زن دیگری خیره شوید ، شما را به چشم چرانی متهم می كند !

 اگر او به مرد دیگری خیره شود ، خواهد گفت كه : آنها فقط خوش تیپ هستند !

 اگر صحبت كنید ، آنها می خواهند كه شنونده باشید .

 اگر شنونده باشید ، آنها می خواهند شما صحبت كنید ..
.
.
.
نظر نظر نظر یادتون نره
 
.
.
..
فرشته نگهبان
 

مرد داشت در خیابان حرکت می کرد که ناگهان صدایی از پشت گفت:

اگر یک قدم دیگه جلو بری کشته می شی.

مرد ایستاد و در همان لجظه اجری از بالا افتاد جلوی پاش.


مرد نفس راحتی کشید و با تعجب دوروبرشو نگاه کرد اما کسی رو ندید.


بهر حال نجات پیدا کرده بود.


به راهش ادامه داد.


به محض اینکه می خواست از خیابان رد بشه باز همان صدا گفت:


ایست!


مرد ایستاد و در همان لحظه ماشینی با سرعت عجیبی از جلویش رد شد.


بازم نجات پیدا کرد.


مرد پرسید تو کی هستی و صدا جواب داد :


من فرشته نگهبان تو هستم.


مرد فکری کرد و گفت:


پس اون موقعی که من داشتم ازدواج می کردم تو کدوم گوری بودی؟

 

 

 

 

 

.

.

.

.نظر نظر نظر یادتون نره

(قصه چت)

.

.

شدم با چت اسیر و مبتلایش / شبا پیغام می دادم از برایش
به من می گفت هیجده ساله هستم / تو اسمت را بگو، من هاله هستم
بگفتم اسم من هم هست فرهاد / ز دست عاشقی صد داد و بیداد
بگفت هاله ز موهای کمندش / کمان ِابرو و قد بلندش
بگفت چشمان من خیلی فریباست / ز صورت هم نگو البته زیباست
ندیده عاشق زارش شدم من / اسیرش گشته بیمارش شدم من
ز بس هرشب به او چت می نمودم / به او من کم کم عادت می نمودم
در او دیدم تمام آرزوهام / که باشد همسر و امید فردام
برای دیدنش بی تاب بودم / زفکرش بی خور و بی خواب بودم
به خود گفتم که وقت آن رسیده / که بینم چهره ی آن نور دیده
به او گفتم که قصدم دیدن توست / زمان دیدن و بوییدن توست
ز رویارویی ام او طفره می رفت / هراسان بود او از دیدنم سخت
خلاصه راضی اش کردم به اجبار / گرفتم روز بعدش وقت دیدار
رسید از راه، وقت و روز موعود / زدم از خانه بیرون اندکی زود
چو دیدم چهره اش قلبم فرو ریخت / توگویی اژدهایی بر من آویخت
به جای هاله ی ناز و فریبا / بدیدم زشت رویی بود آنجا
ندیدم من اثر از قد رعنا / کمان ِابرو و چشم فریبا
مسن تر بود او از مادر من / بشد صد خاک عالم بر سر من
ز ترس و وحشتم از هوش رفتم / از آن ماتم کده مدهوش رفتم
به خود چون آمدم، دیدم که او نیست / دگر آن هاله ی بی چشم و رو نیست
به خود لعنت فرستادم که دیگر / نیابم با چت از بهر خود همسر
بگفتم سرگذشتم را به «جاوید» / به شعر آورد او هم آنچه بشنید
که تا گیرند از آن درس عبرت / سرانجامی ندارد قصّه ی چت

.

.

.

نظر نظر نظر یادتون نره

.

.

دوستای گلم تا آپ بعدی از طرف من

یا علی فعلا...



نظرات شما عزیزان:

امیر حسن
ساعت10:51---2 اسفند 1390
وب خیلی با حالی دارید ایول

نیما
ساعت16:23---29 بهمن 1390
وبلاگ عالی دارین واقعا مطالبش ارزش خوندن داره موفق باشین به وبلاگ منم سر بزنین بای

كوثر
ساعت12:05---27 بهمن 1390
سلام فاطي خوش اومدي عزيز چون وب كلكله بايد مطالب ضد پسر زياد بذاري خوب مينويسي فقط زودزود سر يزن مرسي كلا حاجي رو بيخيال باش وبو دست ما سپرده طفلكي سرش شلوغه ما بايد به وضع وب برسيم تا سرش خلوت شه

سیاوش
ساعت23:15---26 بهمن 1390
بسیار عالی ادامه بده . . .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->


ارسال شده در: چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, :: 20:52 :: توسط : فاطی
درباره وبلاگ
سلام دوستان به وبلاگ خودتون خوش اومدین ........عاشق پرسپولیسم و همیشه پرسپولیس سرور اس اس هس......نظر یادتون نره لطفا ....مشکلی چیزی بود در خدمت هستیم.......
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کل کل بیا تو و آدرس.haje.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 962
بازدید کل : 376128
تعداد مطالب : 315
تعداد نظرات : 602
تعداد آنلاین : 1

كد موسيقي براي وبلاگ



 
 

قالب رنگارنگ