تفاوت در ایران و ژاپن <body>

دخملی یا پسری؟؟؟؟؟

تفاوت در ایران و ژاپن
 

تفاوت سرویس مدرسه در ایران و ژاپن !
.
.
سرویس مدرسه در ژاپن :






.
.
.
.
.
.
.

و سرویس مدرسه در ایران :

 

 


نظرات شما عزیزان:

hidden__021
ساعت11:38---22 بهمن 1390
سلام
من میخوام یه چیزی بگم که هم به نفع وبلاگ منه هم به نفع وبلاگ خوشگل و توپ تو!!!!
اگه این کارو کنیم آمار وبلاگامون میره بالا!!!!
تو یه مطلب از وبلاگ من بذار و آدرس وبلاگ منو زیرش بزن بعدشم به من بگو تا منم یه مطلب از وبلاگت انتخاب کنم و آدرست رو هم زیرش بزنم!!!!
اینجوری بازدیدکننده های من توی وبلاگ تو میان و برعکس!!!
آخه دیدم وبت باحاله منم دلم نیومد این پیشنهادرو بهت ندم.
Ok??
www.bo2bo2.loxblog.com
منتظرتم
Hidden__021


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->


ارسال شده در: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, :: 16:10 :: توسط : حاجی(مدیر وبلاگ)
درباره وبلاگ
سلام دوستان به وبلاگ خودتون خوش اومدین ........عاشق پرسپولیسم و همیشه پرسپولیس سرور اس اس هس......نظر یادتون نره لطفا ....مشکلی چیزی بود در خدمت هستیم.......
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کل کل بیا تو و آدرس.haje.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 988
بازدید کل : 376154
تعداد مطالب : 315
تعداد نظرات : 602
تعداد آنلاین : 1

كد موسيقي براي وبلاگ



 
 

قالب رنگارنگ