سوالاتی که خانمها از آقايان می پرسند! <body>

دخملی یا پسری؟؟؟؟؟

سوالاتی که خانمها از آقايان می پرسند!



 >>> ۱- به چی فکر ميکنی؟
 جواب مورد نظر براي اين سوال اينه: “عزيزم! از اينکه به فکر فرو رفته بودم متاسفم! داشتم به اين فکر مي کردم که تو چقدر زن خوب و دوست داشتنی و متفکر و با شعور و زيبايی هستی و من چقدر خوشبختم که با تو زندگی ميکنم.“ ...
 البته اين جواب هيچ ربطی به موضوع مورد فکر مرد نداره! چون مرد داشته به يکی از موارد زير فکر مي کرده:
 الف) فوتبال
 ب) بسکتبال
 ج) چقدر تو چاقی!
 د) چقدر اون دختره از تو خوشگلتره!
 ه) اگه تو بميري پول بيمه ات رو چطوری خرج کنم؟
يه مرد در سال ۱۹۷۳ بهترين جواب رو به اين سوال داده... اون گفته: “اگه میخواستم تو هم بدونی به جای فکر کردن ، درباره ش حرف مي زدم!“ ...

 >>> ۲- دوسم داری؟
 جواب مورد نظر اين سوال “بله“ است! و مردهايی که محتاط ترند می تونن بگن: “بله عزيزم!“ ... و جوابهای اشتباه عبارتند از:
 الف) فکر کنم اينطور باشه!
 ب) اگه بگم بله ، احساس بهتری پيدا ميکنی؟
 ج) بستگی داره که منظورت از دوست داشتن چی باشه!
 د) مگه مهمه؟!
 ه) کی؟ ... من؟!

 >>> ۳- من چاقم؟
واکنش صحيح و مردانه نسبت به اين سوال اينه که با اعتماد به نفس و تاکيد بگين “نه! البته که نه!“ و به سرعت اتاق رو ترک کنين! ... جوابهای اشتباه اينها هستند:
 الف) نمي تونم بگم چاقی... اما لاغر هم نيستی!
 ب) نسبت به چه کسی؟!
 ج) يه کمي اضافه وزن بهت مياد!
 د) من چاقتر از تو هم ديدم!
 ه) ممکنه سوالت رو تکرار کنی؟ داشتم به بيمه ات فکر ميکردم!

 >>> ۴- به نظر تو ، اون دختره از من خوشگلتره؟
“اون دختره“ در اينجا مي تونه يه دوست قبلی يا يه عابر که از فرط زل زدن به اون تصادف کردين و يا هنرپيشه ء يه فيلم باشه... در هر حال جواب درست اينه که: “نه! تو خوشگلتری!“ ... جوابهاي غلط عبارتند از:
 الف) خوشگلتر که نه... اما به نحو ديگه ای خوشگله!
 ب) نمي دونم اينجور موارد رو چطوری می سنجند!
 ج) بله! اما مطمئنم تو شخصيت بهتری داری!
 د) فقط از اين بابت که اون جوونتر از توست!
 ه) ممکنه سوالت رو تکرار کنی؟ داشتم راجع به رژيم لاغريت فکر ميکردم!

 >>> ۵- اگه من بميرم تو چيکار ميکنی؟
جواب صحيح: “آه عزيزترينم! در حادثۀ اجتناب ناپذير فقدان تو ، زندگی برام متوقف ميشه و ترجيح ميدم خودمو زير چرخ اولين کاميونی که رد ميشه بندازم!“ ...
 اين سوال ، همونطور که توی گفتگوی زير می بينين ، ممکنه از سوالهای ديگه طوفانی تر باشه! ...
 زن: عزيزم... اگه من بميرم تو چيکار ميکنی؟
 مرد: عزيزم! چرا اين سوالو می پرسی؟ اين سوال منو نگران ميکنه!
 زن: آيا دوباره ازدواج ميکنی؟
 مرد: البته که نه عزيزم!
 زن: مگه دوست نداري متاهل باشی؟
 مرد: معلومه که دوست دارم!
 زن: پس چرا دوباره ازدواج نميکنی؟
 مرد: خیلی خب! ازدواج ميکنم!
 زن (با لحن رنجيده): پس ازدواج ميکنی؟
 مرد: بله!
 زن (بعد از مدتي سکوت): آيا باهاش توی همين خونه زندگی ميکنی؟
 مرد: خب بله! فکر کنم همين کار رو بکنم!
 زن (با ناراحتی): بهش اجازه ميدی لباسهای منو بپوشه؟
 مرد: اگه اينطور بخواد خب بله!
 زن (با سردی): واقعاً؟ لابد عکسهاي منو هم ميکنی و عکسهای اونو به ديوار ميزنی!
 مرد: بله! اين کار به نظرم کار درستی مياد!
 زن (در حاليکه اين پا و اون پا ميکنه): پس اينطور... حتماً بهش اجازه ميدی با چوب گلف من هم بازی کنه!
 مرد: البته که نه عزيزم! چون اون چپ دسته



نظرات شما عزیزان:

?
ساعت21:37---27 اسفند 1390
آفرین.قربون ادم چیزفهم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->


ارسال شده در: شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 14:18 :: توسط : sima
درباره وبلاگ
سلام دوستان به وبلاگ خودتون خوش اومدین ........عاشق پرسپولیسم و همیشه پرسپولیس سرور اس اس هس......نظر یادتون نره لطفا ....مشکلی چیزی بود در خدمت هستیم.......
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کل کل بیا تو و آدرس.haje.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 950
بازدید کل : 376116
تعداد مطالب : 315
تعداد نظرات : 602
تعداد آنلاین : 1

كد موسيقي براي وبلاگ



 
 

قالب رنگارنگ