خوش اودید <body>

دخملی یا پسری؟؟؟؟؟

خوش اودید

قدم رنجه فرمودید حالا که اومدید بدون نظر بیرون نرید..



نظرات شما عزیزان:

پشه
ساعت18:03---4 بهمن 1393
سلام داش هنوز هستي ما هم دوباره اومديم اگه مارو يادت باشه
www.pashe.lxb.ir


رها
ساعت14:20---27 اسفند 1392
سلام خیلی وب قشنگی داری
پاسخ:نظر لطفته ادرس ک نزدی


تمنا
ساعت13:05---13 اسفند 1392
مادرم دست به بالشم می کشید... نگاه معنی دارش...
جواب میدهم لیوان آب...
لبخند تلخی میزند و می گوید... لیوان پر از آب را باورکنم یا چشمان قرمزت را...؟


مونا
ساعت9:24---19 دی 1392
موجودات غریبی هستیم! نه طاقت دروغ را داریم نه تحمل حقیقت را...
پاسخ:شرمنده اون روز نتم قط شد


مونا
ساعت9:22---19 دی 1392
هر کس دلتو شکست صداشو در نیار یه روز دلش میشکنه صداش درمیاد

M
ساعت8:55---19 دی 1392
گاهی گمان نمی کنی ولی میشود / گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود

گاهی هزار دوره دعا بی استجابت است / گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود

گاهی گدایی و بخت با تو یار نیست / گاهی تمام شهر گدای تو میشود...
پاسخ:ادرستتتتتتتتتتت نیس


ÑίĻØⓞ
ساعت12:12---26 تير 1392
ما الان دقيقاً كجا بايد كل كل كنيم؟؟؟

baharak
ساعت11:45---11 ارديبهشت 1392
ممنون از نظرت
راستی تو چکار میکنی ک امار وبت اینقد زیاده ب منم میگی تا یاد بگیرم اخه خیلی امار وبلاگم پایینه


heggnhz
ساعت4:02---11 ارديبهشت 1392
ZwWi1m aojuxknvsqkc, [url=http://nctsrkflyoax.com/]nctsrkflyoax[/url], [link=http://agtazezalrkx.com/]agtazezalrkx[/link], http://spgjtdgtqafg.com/

KiMiYa
ساعت21:17---20 فروردين 1392
اَگــَر کـَـســی اَز مـَـن بـِـپـُـرسـَـد :آیــن روز هــآ وَ شــَــب هـــآیِ بـــی او رآ چــِــگـــوُنــــهِ مـــیـــگــُــذَرآنــــی؟ بــِــه او خـــوآهــَــم گــُــفـــت : بـــِــه آســـآنــــيِ ســـوُزآنـــــدَنِ رویــــــآهــــــــآیــــــَم
=-=-=-
326
بود نه؟؟

نه بابا اين چ حرفيه

وظيفه است..بازم مرسي ك اومدين


parand
ساعت21:39---19 فروردين 1392
سلام اینو بخونید:















البته من ننوشتما یکی برام فرستاده















ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس















http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.....


سلاااااام حالا واقعا این کارو کردی؟؟؟؟ واقعا جواب داد؟؟؟؟؟


رویا
ساعت20:13---19 فروردين 1392
سلام خوبی؟این بازی فرانسویه جواب داد آخر؟

parand
ساعت19:22---28 اسفند 1391


alireza
ساعت17:43---2 اسفند 1391
سلام پسر،
من اومدم پام خورد به پایه مبل انگشتم شکست.واقعا قدم رنجه فرمودم


ریحانه
ساعت23:18---30 بهمن 1391
باشه بابا اصلا دیگه نمیام راحت شدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ریحانه
ساعت13:15---30 بهمن 1391
گفتم خدایی نکرده یه وقتی نگی

لیلا
ساعت21:22---28 بهمن 1391
سلام
ویلاگ قشنگی داری من تبادل کردم
منو فراموش نکنی


محمد
ساعت22:58---26 بهمن 1391
سلام از این که به وبلاگم اومدی ممنون بازم بیاsheretanz11.loxblog.com

KiMiYa
ساعت23:39---25 بهمن 1391
تلاش برای فراموش کردن کسی















درست مثل این است که بخواهی کسی را که تا















به حال ندیده ای















به خاطر بیاوری..

========

ممنونم از شما هم مبارك

بابت نظرتونم مرسي


KiMiYa
ساعت18:38---22 بهمن 1391
حالا که رفته اي



مرد شده ام !



بسته بسته سيگار مي کشم



تا تو را دود کنم



در خيال خسته ام !

============

شبي غمگين شبي باراني و سرد

مرا در غربت فردا رها كرد

دلم در حسرت ديدار او ماند

مرا چشم انتظار كوچه ها كرد

به من گفت تنهايي غريب است

ببين اين غربتش با من چه ها كرد

تمام هستيم بودوندانست

كه در قلبم چه اشوبي به پا كرد

او هرگز شكستن را نفهميد

اگر چه تا ته دنيا

صدا كرد......


KiMiYa
ساعت18:22---22 بهمن 1391
جواب بعضى از حرف ها تنها يك نفس عميق است؛بكذار اين باسخ ها در دلت بماند،اينكونه قشنكتر است.

==========

نه بابا خواهش ميكنم.....

ممنونم نظرتونو گفتين


ساناز
ساعت14:01---14 بهمن 1391


ايـن روزها فـهميدن زبـان فـارسى سـخت شدهاست
قبلـتر ها وقـتي مي گفـتند: دوستـت دارم
مـعني فارسي اش سـاده بود
اما حـالا “دوسـتت دارم” هـزار معنـي مختـلف ميـدهد



KiMiYa
ساعت21:10---12 بهمن 1391
سلام....بله لوكس بلاگ از ديشبه مشكل داشت.

نیروانا
ساعت17:00---10 بهمن 1391
س وب باحالی داری به منم سر بزن لینکت کردم تو هم اگه خواستی لینکم کن

KiMiYa
ساعت21:55---7 بهمن 1391
هيچ مردي زن را نمي فهمد.هيچ زني

مرد را نمي فهمد.زيبايي با هم

بودنشان همين است.


KiMiYa
ساعت21:40---7 بهمن 1391
گــــــاهی


احســـــــاس میکنم روی دست خدا مانده ام. . .


خستـــــــه اش کرده ام. . .


خودش هم نمی داند


بامن چه کند! ! !


KiMiYa
ساعت23:46---6 بهمن 1391
پسر که باشی، زخم که خرده باشی! کافیست جایی، چیزی، شبیه او را ببینی تا دوباره زخمت سر بازکند!

+++++++++++++

سلام ممنون ميشم دوباره ب وبم بياينو

نظرتونودر مورد پست خودم 5 هم بدين


kimia
ساعت20:06---3 بهمن 1391
نــوشـتــه هــایــم





گــریــبـان گــیـرت مـی شـونـد روزی





آنـقـدر کــه بـیـنـشــان





” آه ” کــشـیــدم…!


kimia
ساعت10:58---18 آبان 1391
هرچیروكه بیشترازهمه میخوای3بارتكراركن،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه9نفربرست آرزوت قبول میشه،باورنمیكردم واقعاقبول میشه اگرپاك كنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیكنه ساعتتونگاه كن،9دقیقه بعدیه اتفاق میفته كه خوشحال میشی

♥ ســـــتــاره ♥
ساعت23:46---7 تير 1391
سلام دوست خوبم.خسته نباشی.وب جالبی داری لینکت کردم لطفا شما هم لینکم کنید.مرسی

دامنه ی ir رایگان
ساعت20:33---18 خرداد 1391
باعضویت و ارسال 100 پست مفید در انجمن سایت جام چت دامنه ی آی آر رایگان جایزه بگیرید.درصورتی که دارای وبلاگ هستید این فرصت را از دست ندهید. در وبسایتهای دیگرباید حد اقل150 مطلب در سایت ارسال کنید.جهت کسب اطلاعات بیشتر از ساعت 22 تا 1 شب با از طریق آیدی: jam3eda@yahoo.com با ما در ارتباط باشید.
اسپانسر :هاست ناب
hostnab.ir


سارا
ساعت21:32---17 خرداد 1391
██__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
تقدیم به دوست گلم
بهم سربزن خوشحال میشم منتظرتم


وروجک
ساعت2:04---22 ارديبهشت 1391
سلام!
نه داداش نشناختمتاما خوب اکشال نداله!!ازین ب بعد شومام جزو دوکسامی!
اسمم نفس نیس حنانه هستش!
منتظرم باز سر بزن


Merila
ساعت21:24---2 ارديبهشت 1391

──██────(▒)(▒)

──██───(▒)(♥)(▒)

─▄██▄▄█─(▒)(▒)

─── ─── ▄███▄

─── ──███─███─(▒)(▒)

─── ──▀██▄██▀(▒)(♥)(▒)

─── ────███───(▒)(▒)

─── ─────── ▀██─██▀

─── ──────── ██─██─(▒)(▒)

─── ──────── ▀█▄█▀(▒)(♥)(▒)

─── ──────────▀───(▒)(▒)

─── ────────── -─██▀▀▀█

─── ──(▒)(▒)──────██▄█──(▒)(


ميثم
ساعت18:23---22 فروردين 1391
سلام.وبلاگتون واقعا قشنگه،خیلی خوشم اومد.نمیدونم وبلاگ من به قشنگی مال شما باشه یا نه اما خوشحال میشم بیاین و نظرتون رو بگین.اگه با تبادل لينك موافقي خبرم كن .منتظرتون هستم

آیلار
ساعت16:46---20 فروردين 1391
آســمان نیــستم
کــه هــر پـــرنده
سـهمی از مــن
باشد

مــن
آن پــرنده ام
که ســهم آسمانش را
از چــشمان "تــو"
میخواهد

آپپپپپپپمممم


یاس
ساعت0:42---13 فروردين 1391
ساقی گل و سبزه بس طربناک شده ست / دریاب که هفته‌ی دگر خاک شده ست
می نوش و گلی بچین که تا در نگری / گل خاک شده ست و سبزه خاشاک شده ست
(با آرزوی روزی شاد در کنار طبیعت)


vahid Riahi
ساعت1:28---1 فروردين 1391
سلام دوست من وب خوبی داری اگه ممکن به من هم سر بزن
اگه خواستید در خبر نامه عضو شوید تا هر سوالی دارید درباره ی کامپیوتر و اینتر نت و..........تا به شما پاسخ بدهم
از softwer2


farmehr
ساعت11:33---29 اسفند 1390
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا م
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
......♥
....♥
..♥
.♥


amir
ساعت15:04---27 اسفند 1390
سلام من تورو لینک کردم اگه میشه توام منو لینک کن مرسی

farid
ساعت2:23---26 اسفند 1390
سلام سلام
فریدم
منو عضو کن زود که اساب ندارم
من لوکس بلاگی نیستم


ranius
ساعت21:19---25 اسفند 1390
ممنون سر زدی.الان نظرتو دیدم.گذاشتم

امیرحسین
ساعت15:10---25 اسفند 1390
سلام دوست عزیز " من لینک کردم شمارو
ممنون میشم شما هم لینک کنید
ممنون


پشه
ساعت8:24---20 اسفند 1390
سلام داداش مرسي واسه مطالبت اما وبلاگ من كه دخترونه نيست شعر فرستادي داداش

بهت گفتم كه مطالب طنز و دانلود فيلم انيميشن بازي برنامه و عكس تو اين مايه ها بزاري داداشي من خيلي واسه وبلاگ زحمت كشيدم داداش از اينا ميزاري بازديد كننده هامو از دست ميدم ببخشيد اگه ناراحتت كردم اما منو هم درك كن مرسي داداشي منتظر مطالب بعديت هستم من فردا 7 صبح دارم ميرم خدمت... وبلاگو به تو ميسپارم داداش


broken angel jooooooooooon
ساعت13:19---17 اسفند 1390
salammmmmmmmmm mibakhshid chan rooze netam ghat shode bood
kheili zede 2khtar minvisia


vorojac
ساعت23:14---14 اسفند 1390
ghahr kardi???

vorojac
ساعت23:00---14 اسفند 1390
na.bara chi?bebin man bayad beram.felan bye.

vorojac
ساعت22:57---14 اسفند 1390
naaaaaaaaaaaaaaaaa...
va nemikonamam..


دووری و قوم مغول!
ساعت9:09---11 اسفند 1390
سلام و هم استانی با معرفتم جناب حاجی...بی ای عکس مهلی حال کردم!..ایگم تو چٍی اسم وبلاگم داری؟...مو و کارده متنفرم!..ولا مو ایمیرم سی لیزک و لپو!...اخخخخ جونم بالا اومد!...من لریم خیلی خوب نیست!

سیما
ساعت21:06---10 اسفند 1390
داداش داری خرم میکنی

اگه شد میام



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->


ارسال شده در: جمعه 26 بهمن 1398برچسب:, :: 3:53 :: توسط : حاجی(مدیر وبلاگ)
درباره وبلاگ
سلام دوستان به وبلاگ خودتون خوش اومدین ........عاشق پرسپولیسم و همیشه پرسپولیس سرور اس اس هس......نظر یادتون نره لطفا ....مشکلی چیزی بود در خدمت هستیم.......
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کل کل بیا تو و آدرس.haje.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 982
بازدید کل : 376148
تعداد مطالب : 315
تعداد نظرات : 602
تعداد آنلاین : 1

كد موسيقي براي وبلاگ



 
 

قالب رنگارنگ