باز من اومدم <body>

دخملی یا پسری؟؟؟؟؟

باز من اومدم

 

سلام به همگی........

من واقعا به خاطر این تاخیرم معذرت میخوام

خانوما آقایون هر چی دوست داشتین به من بگید حق دارین....

اوه اوه اوه حاجی جون من نمیدونم بخدا دیگه از دل شما چجوری در بیارم حق داری.... حق داری

آقا جون

معذرت

فاطی قول میده دیگه تکرار نشه ....

خب میریم به سراغ آپ کولاکی امروز که انگاری من نبودم خیلیا خوش خوشانشون بوده ....

 

.

.

.

دختر خانومای گل و گلاب قرررررررررررررررررررررررررررررربون همتون برم دربست....

 

می دانید اگر پسر ها نبودند چی می شد؟
1-دیگه کی بود که دخترها مسخرشون کنه؟
2-دیگه کی بود که با دیدن دخترها دست وپایش شل بشود؟
3-دیگه کی بود که دخترها خرش کنند؟
4-دیگه کی بود که دخترها سرشون داد بزنند؟
5-دیگه کی بود که ساعت 7صبح مثل کشیکی ها دم در خونه دختر ها واسته؟(ونگهبانی بده؟)
6-دیگه کی بود که داداش دخترها به باد کتکش بگیره؟
7-دیگه کی بود که برای عشق دخترها بخونه؟
8-دیگه کی بود که بابا هر روز عین خر ازش کار بکشه؟
و......
حالا اگر دختر ها نبودند چی می شد؟
1-دیگه کی بود که به بابا مربا بده ؟
2-دیگه کی بود که پسرها را خمار کنه؟
3-دیگه کی بود که پسر ها سرکار بذاره؟
4_دیگه کی بود که حال پسر ها را بگیره؟
5-دیگه کی بود که عین فرشته مهربون که سر راه پینوکیو سبز شد اونو از دروغ گویی باز داره؟

.

.

.

.

 

گاه مرد به سالگرد ازدواج مثل نگاه گوسفند می مونه به عید قربان

 

.

.

لیلی شدم مجنون شدی ، شیرین شدم فرهاد شدی ، حوا شدم بعید میدونم آدم بشی .

.

.

.

از یه دختر می‌پرسن: چرا شما به پسرا میگین BF؟ میگه: آخه مخفف کلمات: بدبخت فلک زده است!

.

.

می دونید سریعترین راه به چنگ آوردن قلب یک مرد چیه ؟ پاره کردن سینه اش با یک کارد آشپزخانه

.

.

.

مواد لازم برای درست کردن مرد:مواد خود را حرام نکنید………مرد ها درست شدنی نیستند

.

.

.

دقت کردید که همه چیزهای خوب خانم هستند: خورشید خانم، پروانه خانم،

مهتاب خانم! اما همه چیزهای بد آقا هستند: آقا دزده، آقا گاوه، آقا گرگه!!!

.

.

.

.

چرخه ی زندگی مردهای امروزی: بچگی : مامان ذلیل جوانی: دوست دختر

ذلیل میان سالی: زن ذلیل پیری: بچه ذلیل مرگ: ذلیل مرده

 

تا رنگ دادن بعدی

یا علی فعلا

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->


ارسال شده در: پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, :: 13:18 :: توسط : فاطی
درباره وبلاگ
سلام دوستان به وبلاگ خودتون خوش اومدین ........عاشق پرسپولیسم و همیشه پرسپولیس سرور اس اس هس......نظر یادتون نره لطفا ....مشکلی چیزی بود در خدمت هستیم.......
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کل کل بیا تو و آدرس.haje.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 964
بازدید کل : 376130
تعداد مطالب : 315
تعداد نظرات : 602
تعداد آنلاین : 1

كد موسيقي براي وبلاگ



 
 

قالب رنگارنگ