دختران عنکبوتی <body>

دخملی یا پسری؟؟؟؟؟

دختران عنکبوتی






 



نظرات شما عزیزان:

باربُد
ساعت16:50---27 بهمن 1390
اینا هستن که تا ماه آینده قضیه چوب و آستین را برای دختران امروزی هماهنگ میکنن پاسخ:ادرس یادت رفت گلم

ALI™2009
ساعت20:57---22 بهمن 1390
sallam
راستی یه سوال چرک نویس یعنی چی فکر کنم همون پچل نویس خودمونه نه؟


broken angel
ساعت15:10---18 بهمن 1390
webet bish az had bahale wali edame matlabaro bardaro hama ro to cafe bezar mage man bikaram cabr konam . bazam behem sar bezania . montazeram.bye

arezoo
ساعت22:33---15 بهمن 1390
من چرک نويس احساسات تو نيستم !

"دوستت دارم" هايت را جاي ديگري تمرين کن ...!



هر که با احساس شد خواهد شکست ... این جواب سادگیست!


محمد
ساعت21:06---13 بهمن 1390
سلام دوست عزيز
وبلاگ جالبي داري پرمحتوا و مفيد
من با تو تبادل لينك انجام دادم
خوشحال مي شم به من سر بزني
منتظرتم . . .


یک طرفدار
ساعت20:00---13 بهمن 1390
تبريك تبريك تبريك تببريييييييييييييييييييييك و ميليارد ها ميليارد تبريك ديگر

یک طرفدار
ساعت17:50---13 بهمن 1390
سلام
مشكلي داشتم به خواطر همون نتونستم به وبلاگم سر بزنم نظرتو هم نديدم
آره ديگه بهترين خريد امسال استقلال محسن تركي شد تراكتور نتونست در برابرش مقاومت كنه
راستي اسم لينكمو اگه ممكنه ارتش سرخ آذربايجان كن
ممنون


شیواازستاره بارون
ساعت12:13---12 بهمن 1390
سلام . ممنون از حضورتون
من با اسم کل کل لینکت کردم شما هم بااسم ستاره بارون من رولینک کن


lovelorn
ساعت12:02---12 بهمن 1390
ممنون که سر زدین
آهنگ وب شما هم قشنگه ولی متسفانه ذهنم یاری نمیکنه که بفهمم خوانندش کیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->


ارسال شده در: پنج شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, :: 2:59 :: توسط : حاجی(مدیر وبلاگ)
درباره وبلاگ
سلام دوستان به وبلاگ خودتون خوش اومدین ........عاشق پرسپولیسم و همیشه پرسپولیس سرور اس اس هس......نظر یادتون نره لطفا ....مشکلی چیزی بود در خدمت هستیم.......
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کل کل بیا تو و آدرس.haje.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 951
بازدید کل : 376117
تعداد مطالب : 315
تعداد نظرات : 602
تعداد آنلاین : 1

كد موسيقي براي وبلاگ



 
 

قالب رنگارنگ