<body>

دخملی یا پسری؟؟؟؟؟

 چی بگم حاجی رفیق گلم به کجا پناه ببریم از دست دخترا؟؟؟به هر طرف میری تعداد زنها 3برابر مردا هستن!!!



نظرات شما عزیزان:

kosar
ساعت19:31---10 اسفند 1390
تو به من خندیدی و نمی دانستی

من به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدم

باغبان از پی من تند دوید

سیب را دست تو دید

غضب آلود به من کرد نگاه

سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک

و تو رفتی و هنوز

سالهاست که در گوش من آرام آرام

خش خش گام تو تکرار کنان می دهد آزارم

و من اندیشه کنان غرق در این پندارم

که چرا باغچه کوچک ما سیب نداشت...

بازم مثل هميشه خيلي خيلي عالي بود

بازم بيا


sepide
ساعت9:41---5 اسفند 1390

حماقت یعنی من!
که اینقدر می روم تا تو دل تنگ شوی...
خبری از دل تنگی تو نمی شود...!
بر می گردم چون دل تنگت می شوم....





sepide
ساعت9:39---5 اسفند 1390

عشق من دلم گرفته چرا رفتی نمی دونم
اگه دیگه بر نگردی به امید کی بمونم
لحظه ای نگات می ارزه به همه چشما تو دنیا
تو رو داشتن آرزومه حتی تو خواب و تو رویا
وقتی تو سیاهی شب عشق من تو خوابه تازه
یه کسی یه جای دنیا با تو رویاشو می سازه


سیما
ساعت22:10---3 اسفند 1390
اینجوریه دیگه داداش

تو غصه نخور


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->


ارسال شده در: چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, :: 13:2 :: توسط : علی دوست گلم
درباره وبلاگ
سلام دوستان به وبلاگ خودتون خوش اومدین ........عاشق پرسپولیسم و همیشه پرسپولیس سرور اس اس هس......نظر یادتون نره لطفا ....مشکلی چیزی بود در خدمت هستیم.......
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کل کل بیا تو و آدرس.haje.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 962
بازدید کل : 376128
تعداد مطالب : 315
تعداد نظرات : 602
تعداد آنلاین : 1

كد موسيقي براي وبلاگ



 
 

قالب رنگارنگ